Skip to main content
Topic: Descent: Underground (Read 4313 times) previous topic - next topic
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Descent: Underground

[hs width=640 height=400]http://i.ytimg.com/vi/xnj0RKL4Ze0/maxresdefault.jpg[/hs]

Talán sokan emlékeztek még az 1994-ben megjelent Descentre, amelyben belsõ nézetbõl irányíthattuk az ûrhajónkat egy kezdetleges, de már 3D-s térben. Jelentem, a remake Early Access-verziója már elérhetõ.



Kevesen tudják, hogy az 1994-ben megjelent eredeti Descentben mozoghattunk elsõként 360 fokban. A belsõ nézetes cím megelõzte korát: sokan a Quake-re tekintenek áttörésként, holott ez volt az elsõ játék, amelyben a sprite-okat igazi 3D-s modellek váltották.
A remake Early Access-verziója már elérhetõ a Steamen, ami korántsem reprezentálja a teljes játék tartalmát: ezúttal három térképet, három hajótípust, két fegyvert, három rakétavetõt kapunk. Egyedül csak a botok ellen harcolhatunk, de multit is találunk az anyagban.
A jövõ márciusban érkezõ teljes verziót már VR-támogatással, ranglistákkal és single kampánnyal is felvértezik, ráadásul a játék moddolható lesz.
' Tzs , <Alapító>

Re: Descent: Underground

Reply #1
Egy Kickstarter-kampány keretei között gyûjtenek a Descent-sorozat rebootjára, amely gyakorlatilag modern tálalásban hozná vissza a klasszikus cím játékélményét. 600 ezer dollárra lenne szüksége a projektnek.

Egy frissen alakult, de veteránokból álló fejlesztõcsapat, a Descendent Studios támasztaná fel a kilencvenes évek közepén rajtolt Descent-sorozatot; a stúdiót az a Eric "Wingman" Peterson vezeti, aki legutóbb a Star Citizenen szorgoskodott, méghozzá vezetõ fejlesztõként. A Descent: Undergroundhoz egyébként az eredeti jogtulajdonost, az Interplayt is sikerült megnyerni, ezért viselheti a játék a Descent címet.



Peterson leírása szerint a Descent: Underground ötvözné a klasszikus "hatfokos szabadságot" biztosító játékmenetet a MOBA-k sajátosságaival, igaz, a MOBA-t csak a LinkedInen emlegeti az úriember, a Kickstarter-kampánynál már nem került elõ a kifejezés. Ott mezei multiplayer játékként hivatkoznak a címre, amiben 16 fõs csapatok mérhetik össze az erejüket különbözõ játékmódokban, például a Deathmatchben, a CTF-szerû Mining for Mineralsban, a területfoglalós Capture the Asteroidban és a gyûjtögetésbõl versenyt csináló Capture the Ore-ban.
A játékban nyolc különbözõ típusú ûrhajó lesz, ezeket testre is szabhatjuk majd, pályából pedig négy lesz kezdetben, de ezek önmagukban is rengeteg titkot rejtenek, hiszen különbözõ power-upokat bányászhatunk majd ki belõlük. Modtámogatás is lesz természetesen, a cím a negyedik generációs Unreal Engine-t használja.

[Web]
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
' Tzs , <Alapító>

 

Re: Descent: Underground

Reply #2

' Tzs , <Alapító>

 
Simple Audio Video Embedder