Descent: Underground 2015. November 27. - 13:25:08 [hs width=640 height=400]http://i.ytimg.com/vi/xnj0RKL4Ze0/maxresdefault.jpg[/hs]Talán sokan emlékeztek még az 1994-ben megjelent Descentre, amelyben belsõ nézetbõl irányíthattuk az ûrhajónkat egy kezdetleges, de már 3D-s térben. Jelentem, a remake Early Access-verziója már elérhetõ.Kevesen tudják, hogy az 1994-ben megjelent eredeti Descentben mozoghattunk elsõként 360 fokban. A belsõ nézetes cím megelõzte korát: sokan a Quake-re tekintenek áttörésként, holott ez volt az elsõ játék, amelyben a sprite-okat igazi 3D-s modellek váltották.A remake Early Access-verziója már elérhetõ a Steamen, ami korántsem reprezentálja a teljes játék tartalmát: ezúttal három térképet, három hajótípust, két fegyvert, három rakétavetõt kapunk. Egyedül csak a botok ellen harcolhatunk, de multit is találunk az anyagban.A jövõ márciusban érkezõ teljes verziót már VR-támogatással, ranglistákkal és single kampánnyal is felvértezik, ráadásul a játék moddolható lesz. Last Edit: 2016. February 21. - 01:11:46 by ' Tzs ,
Re: Descent: Underground Reply #1 – 2015. November 27. - 13:27:31 Egy Kickstarter-kampány keretei között gyûjtenek a Descent-sorozat rebootjára, amely gyakorlatilag modern tálalásban hozná vissza a klasszikus cím játékélményét. 600 ezer dollárra lenne szüksége a projektnek.Egy frissen alakult, de veteránokból álló fejlesztõcsapat, a Descendent Studios támasztaná fel a kilencvenes évek közepén rajtolt Descent-sorozatot; a stúdiót az a Eric "Wingman" Peterson vezeti, aki legutóbb a Star Citizenen szorgoskodott, méghozzá vezetõ fejlesztõként. A Descent: Undergroundhoz egyébként az eredeti jogtulajdonost, az Interplayt is sikerült megnyerni, ezért viselheti a játék a Descent címet.Peterson leírása szerint a Descent: Underground ötvözné a klasszikus "hatfokos szabadságot" biztosító játékmenetet a MOBA-k sajátosságaival, igaz, a MOBA-t csak a LinkedInen emlegeti az úriember, a Kickstarter-kampánynál már nem került elõ a kifejezés. Ott mezei multiplayer játékként hivatkoznak a címre, amiben 16 fõs csapatok mérhetik össze az erejüket különbözõ játékmódokban, például a Deathmatchben, a CTF-szerû Mining for Mineralsban, a területfoglalós Capture the Asteroidban és a gyûjtögetésbõl versenyt csináló Capture the Ore-ban.A játékban nyolc különbözõ típusú ûrhajó lesz, ezeket testre is szabhatjuk majd, pályából pedig négy lesz kezdetben, de ezek önmagukban is rengeteg titkot rejtenek, hiszen különbözõ power-upokat bányászhatunk majd ki belõlük. Modtámogatás is lesz természetesen, a cím a negyedik generációs Unreal Engine-t használja.[Web]You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login Last Edit: 2016. February 21. - 01:12:10 by ' Tzs ,